2018. január 26., péntek

You and I we're flying on an aeroplane tonight we're going, somewhere where the sun is shining bright

Ebben a csúnya zord, azt mondjuk nem mondanám, hogy téli időben olyan jó egy kicsit elkalandozni, és visszagondolni a melegebb napokra. Úgy gondolom az ember lánya a téli hónapok alatt nem öltözködik a legszínesebben/változatosabban. Én legalábbis úgy vagyok vele, hogy a kabát alatt, amit még a suliban sem vetek le úgysem látja senki, hogy mi van rajtam. Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy a hideg idő beálltával nem figyelek oda arra, hogy mi van rajtam, és zsíros hajjal, meg melegítőben megyek órára. Nem. Csak éppen a hétvégéken jobban "kiöltözök", hiszen akkor úgyis a barátainkkal vagyunk, programokat csinálunk stb.

Épp ezért egy-egy outfit erejéig kellemes visszatekinteni a csodás Vénasszonyok-nyarára, meg arra az időszakra, mikor még nem kellett a bundás csizma. 
Azt hiszem a képen is látható sapka az őszi/téli ruhatáram legfontosabb kelléke lett. Jóformán nincs olyan nap, hogy ne venném fel, hisz úgymond ápol és eltakar. Akkor is remek választás, ha már nem tökéletes a hajam. Így még egy napot pont ki tudok vele húzni a hajmosás előtt. Mondjuk különösebben praktikusnak nem mondanám, olyan szempontból, hogy egyáltalán nem melegít. Viszont ennél divatosabb kiegészítőt az idei téli szezonban keresve sem találhatna az ember lánya. 
Elég bármelyik influencer Instagramjára rákattintani, biztos, hogy az első képek egyike között lesz egy fotó, amin ilyen sapkában van. 
Én amúgy olyan típus vagyok, aki télen is előszeretettel visel szoknyát/ruhát, így ezt az outfitet akár a mai nap is viselhetném, annyi különbséggel, hogy a bőrkabátra még rávennék egy vastagabb kabátot is. 
Ez a szürke ruha, amit a Yoins nevű internetes oldalról rendeltem, amennyire nem tetszett először, végül annyira a szívemhez nőtt. Hozzátartozik, hogy a képen valahogy teljesen máshogy nézett ki, mint amit én végül kézhez kaptam. Kezdetben nagyon csalódott voltam, hogy nem olyan, mint amire vártam. Viszont miután először felvettem nem volt megállás. Ez egyszerűen a tökéletesen kombinálható day-to-night ruha szerintem. A szabása miatt nem is teljesen átlagos, hiszen az első része különleges "ráhajtásos" módszerrel készült. Rövid, épp ezért nincs dekoltázsa, és bár ez a képeken nem látszik, de háromnegyedes ujjú.
Nap közben egy sporcipővel vagy bakanccsal laza, de mégis nőies. Nézzétek csak meg, hogy kiemeli a Kim Kardashian hobbit alakomat. Estére pedig egy magassarkúval viselve már kész is az esetleges party szett.
Mikor megvettem ezt a bőrkabátot nem gondoltam volna, hogy ennyire be fog épülni az "alap ruhatáramba", hiszen egy hihetetlenül feltűnő, hivalkodó darabról van szó. Mint szerintem a cuccaim jelentős hányada ez is egy olyan darab, amit nem sokan vennének fel rajtam kívül. A feltűnő metál-lila színnel még csak nem is lenne akkora baj mármint nekem abszolút nincs, másokra gondolok, de a kabát hátán virító óriási strasszokból kirakott PUMP felirat azért sokak szemében már "bicskanyitogató". Télen vagy késő ősszel azért jó ilyen darabokat hordani, mert ilyenkor mindenki be van szürkülve, és ha valakin látok egy kis vidám színt egyből olyan boldog tavaszi hangulatom lesz.
Nem mintha amúgy én annyira túlzásba vinném a színek viselését. Viszont ilyen dolgokkal szeretek eljátszadozni. A minimális színpalettát felvonultató ruhatáramban jól mutat egy-egy színes/ vagányabb kabát, vagy éppen egy feltűnő cipő, kalap, táska, kinek mi a fétise. Szerintem sokkal jobb ilyen dolgokkal kombinálni az alap ruhatárat, mint mindent hamar-gyorsan beszerezni ami épp divatos, ha jól áll az ember lányának, ha nem.
Manapság a rengeteg influencer, és a jóformán most már három havonta megrendezésre kerülő divatbemutatók miatt a legtöbb dolog úgyis csak ideig-óráig van divatban.
Emlékszik még egyáltalán valaki a nagy tavaszi őrületre, hogy boldog-boldogtalan én is neccharisnyát hordott a szaggatott farmer alatt? Vagy ne adj isten a boxoló-fonatokra? Fél éve még mindenki meg volt őrülve értük. Ma hány lányt lát az ember az utcán ilyen hajjal? Nullát. Így a legjobb befektetés szerintem egy alap ruhatár, olyan darabokkal, amik soha nem mennek ki a divatból. Utána pedig ezekhez olyan kiegészítőket vásárolni, aminek viszont igencsak rövid a szavatossági ideje. Gondolok itt a szőrös táskákra, amik most eszméletlenül mennek. Épp a minap vettem a Primarkban egy ilyen darabot három euróért. Pontosan annyiért, amennyit ér. De abban a két hónapban, amíg menő lesz, nagyon fogom szeretni, és nagyon sokat fogom hordani.
Nektek mi ezekről a gyorsan változó trendekről a véleményetek? Inkább megvesztek mindent ami tetszik, vagy időálló darabokba fektettek be? Én annak ellenére, hogy magam is tudom, hogy sok esetben ez pénzkidobás, és az előbb le is írtam, hogy mi lenne a jó megoldás, azért sokszor nem bírok ellenállni egy-egy darabnak.
Végezetül pedig következzen még pár kép a szettemről, fogadjátok szeretettel:





Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, ha igen iratkozzatok fel a blogomra, hogy semmiről ne maradjatok le. Ezenkívül kövessetek a Facebookon és az Instagramon is, valamint Snapchaten (lilla.samson)! Legyen csodás hétvégétek! 

Zene a bejegyzés címében: 
Ed Sheeran- Barcelona




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése