2017. december 4., hétfő

So we build bridges not walls

A gépemen rengeteg outfit-fénykép várakozik arra, hogy megosszam veletek. A legtöbb még őszről maradt vissza, amikor aránylag jó idő volt, így ezért lesz a lengébb öltözet. 
Még október környékén Tapolcán pisztráng-fesztivál volt, és elmentünk inni egy pohár bort, meg megenni egy-egy halat. Az idő még csodálatosan szép volt, kicsit hűvös, de napsütéses, így még bőven lehetett nejlon harisnyában és szoknyában mászkálni. Az A-vonalú szoknyák már több szezon óta tartják magukat a trendek terén, és én előszeretettel hordom is őket. Ez egy olyan fazon, ami különösen jól áll olyan lányoknak, mint én, akik egy kicsit vastagabb combbal vannak megáldva. Ez a szabásvonal ugyanis ápol és eltakar. Nekem tipikus homokóra testalkatom van, és a combjaim miatt folyton elégedetlen vagyok, ugyanis hiába edzek egy bizonyos foknál nem lesznek vékonyabbak. Lehet erről vitatkozni, hogy ez most jó vagy rossz, én nem szeretem ez van. Viszont egy A-vonalú szoknyában ezt senki nem veszi észre ugyanis csak a vékony vádli és a keskeny boka kerül szem elé. 
Az idei őszi-téli szezonban a kalapokat, amiket én szintén nagy szeretettel hordok felváltották a svájci-sapkák, valamint a sültös "tengerész-sapkák" jobb kifejezést én nem tudok rájuk. Mivel nagyon szeretem a különös felfedőket ezért mindkettőből beszereztem egy-egyet de tervben van több szín megvásárlása is. Ezekbe a sültös sapkákba én teljes mértékben bele szerettem, és ebből is rengeteg fazon és szín van, így a végtelenségig lehet őket kombinálni még a legegyszerűbb outfitel is. 
Sajnos az ősz-tél nem igazán az én évszakom, hiszen rétegesen kell öltözködni, és ezért reggel sajnos mindig úgy indulok el itthonról, hogy a pulcsi alatt "tök mindegy" mi van rajta, úgysem látja senki. 
Épp ezért ezt a tiszta, száraz, napsütéses időt én még nagyon éltem, hiszen nem kellett még pulcsi hordani, épp ezért megjelenhettek a különlegesebb hosszúujjú ingek/felsők is a ruhatáramban. Mikor ezt a nagy pöttyös masnis blúzt megláttam a H&M-ben, ami amúgy szerintem azóta a fél világnak van, hiszen csak 4000 forint volt egyből beleszerettem. Nem tudom a stílusomat behatárolni egy kategóriába, nem mondom azt, hogy csak az elegáns, vagy csak a lezser darabokat szeretem, ugyanis nagyon szeretek mindent kombinálni mindennel. Szerintem ennél nincs jobb, ez adja meg az igazi szabadságot az embernek az öltözködésben. A divat legfőbb szabálya az, hogy nincs szabály, hangoztatja sok okos ember. Míg pár évvel ez előtt elképzelhetetlen lett volna, hogy valaki feketét hordjon barnával, vagy, hogy a táskája és a cipője ne passzoljon 100%-ban össze elképzelhetetlen lett volna, addig nézzétek meg most. Itt vagyok én, és feketét kombinálok barnával. És mi a legmeglepőbb? Az, hogy működik. Az egyetlen dolog, amire figyelni kell, az az, hogy legyen a szettben egy harmónia, egy szín, ami újra és újra vissza köszön, így nem téve jelmez-szerűvé az összhatást. A bokacsizmám számomra a tavalyi év nagy slágere volt. Olyannyira, hogy még anyukámnak is be kellet szereznem egyet itt amúgy épp az övét hordom, az enyém ugyanis kint maradt Bécsben. 
Jóformán az egész telet sikerült benne abszolválnom. Kényelmes, rengeteget lehet benne sétálni, és annyira nem is fagytam meg benne. Rólam tudni kell, hogy számomra a kinézet sajnos veri a praktikusságot. Ezért van az, hogy az egész telet végigfagyoskodom egy papírvékony télikabátban, mert az jól néz ki.  Tudom, meg fogok fázni, meg majd ötven évesen átkozni fogom magam, hogy miért nem öltözködtem normálisan, de én ötven évesen sem fogok "rendes" télikabátot hordani. Ha valaki fashinoista, az örök életére az is marad. Szerintem. Így nagyon örülök, amikor találok egy olyan csizmát/bokacsizmát, aminek esetleg nem olyan vékony a talpa, mint a puszta földön mennék és ez pontosan olyan volt. 
A táskát, aki követi az outfit bejegyzéseimet már többször is láthatta nálam ugyanis hihetetlen praktikus. Mióta a Céline kihozta az eredeti verziót, a fém, kör alakú fogantyúval az inditex boltok polcai is roskadoznak ettől a megoldástól. Így akinek nincs több ezer dollárja az eredeti beszerzésére nyugodtan válogathat a Mango, Zara stb. stb. polcain is ezek között a vagány táskák között. Ugyan van hozzá egy rendes hosszú pánt is, amivel vállon lehet hordani, de én azt soha nem használom, sokkal jobban szeretem "csak így". 
Minden belefér, amire az ember lánynak szüksége van. Pénztárca, kulcsok, plusz a barátod összes cucca, amit ő soha nem tud sehova sem tenni.  Ismerős ugye? Végezetül hadd mutassak meg nektek még 25 ugyan olyan képet, mert valahogy csak azok tetszettek az egész sorozatból, ahol pontosan ugyan úgy nézek mint mindegyik másikon. Ha kicsit jobban megnézitek, van amelyiken jobban mosolygok ám! 









Sapka- H&M- hasonlót ITT tudsz beszerezni
Blúz- H&M - hasonlót ITT tudsz beszerezni
Szoknya- Primark- hasonlót ITT tudsz beszerezni
Táska- Mango- hasonlót ITT tudsz beszerezni
Bokacsizma- Mango- hasonlót ITT tudsz beszerezni

 Ha tetszett ez a bejegyzés kérlek iratkozzatok fel a blogomra, valamint kövessetek Facebookon, Instagramon, és Snapchaten (lilla.samson) is. Igyekszem minél előbb új bejegyzéssel jelentkezni, bár az ünnepek előtt megszaporodtak a teendőim sajnos. Legyen csodás hetetek! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése