2017. október 1., vasárnap

Az utolsó őszi napsugarak

Már régen volt bármilyen outfit bejegyzés, így most hoztam nektek egyet. Mivel még ideiglenesen jó idő van ezért megpróbálom kihasználni az utolsó melegebb napokat, mielőtt előkerül a téli kabát, a sál meg a sapka. Igaz ezt a szettet régebben viseltem, de a hétvégén is megállta volna a helyét, hiszen még kellemes meleg volt a napon. Szeretném, ha még egy ideig ilyen idő maradna, de minden egyes nappal egyre hűvösebb van sajnos. Végül tényleg beköszönt az ősz.

Megmondom őszintén, nem igazán vagyok kibékülve ezzel a "bokalengetős" farmer trenddel. Nyáron, mikor meleg van, okés, de télen semmi értelme olyan farmerben rohangálni amiből kilóg az ember bokája. Én magamból kiindulva könnyen felfázok, aminek egy kilógó boka csak még könnyebben teret adna. Nagyon nehéz épp ezért mostanában farmert találnom. A Zarában például már jóformán lehetetlen olyant venni, ami nem jó 5-6 centivel a boka felett végződik. Sajnos ez is egy ilyen farmer, így csak tavasszal és a melegebb őszi napokon szoktam hordani. Én személy szerint nem szeretem a túl világos színű farmereket, így ilyen szempontból megint csak nincs egyszerű dolgom, hiszen nem sok szín van amit szeretek hordani. Mivel combban erősebb vagyok, ezért a sötétebb színek amúgy is előnyösek számomra alul, így a koptatás mintájával, és mértékével vigyáznom kell. Ezt a nadrágot nagyon megszerettem, mind színben mind fazonban kedvemre való, így a legtöbbször ezért nyúlok a szekrényben, ha nadrágot szeretnék hordani. A dereka is magasabb kicsit, ami nálam nagy előny, nem szeretek csípő farmert hordani. Szerintem iszonyatosan kényelmetlen, semmit nem lehet beletűrni, folyton lecsúszik, és ha valakin van egy kis felesleg még előnytelen is, hiszen "nagyon szép" muffin topot tud képezni. A csipkés felsőm szintén a Zarából van, amit még tavaly nyáron a leárazások alkalmával szereztem be, de szerintem egy örök darab. Teljes áron 70 (!!!) euró lett volna nevetséges de nekem sikerült 15-ért beszereznem. Sokkal reálisabb ár érte, akár mennyire szép is, nem ér 70 eurót... Leárazások alkalmával sokszor elgondolkozom azon, hogy az inditex boltok mennyire csak a pénzlehúzásra mennek amúgy. Sokszor előfordul, hogy a Zara teljes áron akár 70-80 euró termékeit a leárazások vége felé már 5-10 euróért árulják. Ha nem érné meg nekik nyilván nem adnák ennyiért, gondolom nem véletlen, hogy a Zara tulajdonosa immáron a világ leggazdagabb embere...
Mióta dolgozom minden éven meglepem magam egy drágább, minőségi designer darabbal. Ez lehet, hogy valakinek nem tetszik, mert "minek egy cipőre 300 eurót elkölteni bla bla.", de szerintem had döntsem el én, hogy a kemény munkával megkeresett pénzemet mégis mire költsem el. Én sem szólok bele senki másnak a vásárlási szokásaiba, mert semmi közöm hozzá, így más se tegye az enyémbe. Tavaly a képen látható Yves Saint Laurent cipővel leptem meg magam, ami azóta hatalmas kedvencem, mert annak ellenére, hogy iszonyatosan magas sarka talpa van, mégis nagyon kényelmes, és egy a mindennapi ruhatárba könnyen beépíthető darab. Főleg, hogy a háncstalpú platformos szandálok a Dolce&Gabbananak köszönhetően idén nyáron reneszánszukat élték. A másik nagy sláger pedig a kis méretű, kor alakú fogantyúval ellátott táskák, amik amúgy tovább tartják magukat az őszi évszakban is. Ez a Mangos táska nálam nagy kedvenc lett, egész praktikus a mérete, már ha nem kell minden holmiját a barátomnak is elpakolni, mert akkor eléggé szűkös. Jól kombinálható mindenféle szettel, akár elegáns, akár hétköznapi viseletről van is szó. A szettet egyébként egy délutáni kávézáshoz viseltem, de szerintem teljesen jól megállja a helyét akár munkába vagy iskolába is. Persze iskolába mondjuk azért a táskát lecserélném, hogy a több tonnányi könyv és füzet elférjen valahol :D

Az egyetlen dolog ami nálam soha, egyetlen összeállításból sem hiányozhat, az a karóra. Az első komoly órámat a ballagásomra kaptam, még 2013-ban, egy Marc by Marc Jacobs darab, és azóta is töretlenül hordom. Beszereztem mellé még egy elegáns fekete Daniel Wellingtont, amit szintén nagyon szeretek, főleg, hogy cserélgetni lehet a szíjait, így egy órát máris több stílusban viselhet az ember. Bár én egy kezemen meg tudom számolni, hányszor hordtam eddig a csíkos szíjjal, de ami késik nem múlik. Szerintem egy elegáns, szép óra sokat tud dobni egy átlagos szetten is. Télen például imádom a fekete garbó/farmer/csizma kombóhoz feldobni ezt az arany színű karórát, plusz egy nagy arany színű fülbevalót, és a szürke kisegér szettből máris egy sikkes összeállítást varázsolt az ember.
Szerintem az óra egy olyan dolog, amibe érdemes egy kicsit többet belefektetni. Igen az eBayről, AliExpressről nagyon jópofa órákat lehet potom pénzért rendelni, nekem is van, nem is egy, de kivétel nélkül mindegyik pár napon/héten belül megállt, mert lemerült az elem, vagy egész egyszerűen tönkre ment. És nem kell arra gondolni, hogy jó, akkor most mindenki mászkáljon több tíz, akár százezer forintos órákkal, mert nem. Az egyik kedvenc órám egy Casio darab, és nem volt tíz ezer forint sem. Mégis egy úgymond "örök darabot" kap általa az ember ami nem megy tönkre egy használat után, jó a minősége, és még elegáns is. Szóval ha valamibe, akkor szerintem egy szép órába igazán érdemes belefektetni! De akkor lássuk a többi képet az outfitemről :)





Farmer, felső: Zara
Táska: Mango
Cipő: Yves Saint Laurent
Óra: Marc by Marc Jacobs

Remélem tetszett ez a bejegyzés, hamarosan jelentkezek még egy ilyesmivel, ugyanis tegnap outfitet fotóztunk. Plusz utazási élménybeszámoló, könyvértékelés, októberi kívánságlista, minden, amit el tudtok képzelni! Ha tetszett a bejegyzés iratkozzatok fel, valamint kövessetek be a Facebook, az Instagram és a Snapchat (lilla.samson) oldalamon is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése