2017. augusztus 28., hétfő

Őszi trendek, amiket kár lenne kihagynod!

Mivel sajnos egyre vészesebben közelít a szeptember, és ezzel a divat legfontosabb hónapja, ezért gondoltam megosztom veletek az előttünk álló szezon legfontosabb trendjeit. A szeptember mindig is nagyon fontos szerepet töltött be a divatvilág életében. A legendás Vogue szeptemberi kiadásának címlapján az egyik legnagyobb megtiszteltetés szerepelni. Idén ezt a megtisztelő "címet" nem más kapta meg mint az általam bálványozott Jennifer Lawrence, akivel rögtön több címlapot is készítettek, hiszen ez a 125. september issue. A divat hetek pedig jóformán már verik az ajtónkat, hogy megtudhassuk mit is fogunk jövő tavasszal és nyáron viselni. Talán az egyetlen szívfájdalmam a New York-i utunkkal kapcsolatban, hogy a NYFW pár nappal az érkezésünk előtt fog véget érni. Persze ezt nem panaszkodásként írtam, hiszen így is mesés lesz a világ legizgalmasabb városában eltölteni egy hetet, ebben millió százalékig biztos vagyok! 

A négy J.Law címlap együtt

Az én kedvencem, ha lehet ezt szeretném beszerezni
Nos, de akkor is kezdjünk hozzá az új szezon trendjeinek felfedezéséhez. 

1. Glitteres csizmák

Mióta az Yves Saint Laurent divatház bemutatta a glitteres csizmáit, és a magyar sajtó nagy felháborodására Rihanna másnap már viselte is őket Jézusom, hogy az istenbe képzelte ezt...egyértelmű volt, hogy az ilyen lábbelik uralni fogják az őszi/téli trendeket. Persze az eredeti Yves Saint Laurent csizmát, amire már a megjelenés utáni pillanatban várólista alakult ki, és a bolti ára 10 ezer dollár (kb. 2 600 000 forint) nem sokan engedhetjük meg magunknak, de azért akadnak olcsóbb megoldások is, hogy kövessük ezt a trendet. 


2. Zöld
3. Pink
4. Ezüst

Ezek a csizmák szerintem azért tökéletesek, mert bármilyen egyszerű outfitet fel lehet vele dobni. Mármint képzeljetek el egy teljesen fekete szetthez mennyire vagányul mutatna ez a halványrózsaszín glitteres csizma. Biztos, hogy senki nem mondaná rád, hogy "áh már megint ezt az unalmas feketét hordod". Amit egyébként nem értek, hogy is mondhat bárki, hisz a fekete soha nem unalmas. 

Ugye, hogy mennyire nem unalmas ez a szett?

2. Piros

Ki ne ismerné az untig ismételgetett, minden szezon elején a divatlapok elején villogó kifejezést "a narancssárga az új fekete" vagy "a pink az új fekete" vagy éppen "a fekete az új fekete". Nos ha ezt vesszük alapul, akkor az idei őszi-téli szezon feketéje mindenképp a piros lesz. Megmondom őszintén én ennek nagyon örülök, mert nagyon szeretem a piros színt. A tűzpiorosat. A bordót. A vöröset. Minden árnyalatát, és szerencsére tudom is horda. Valljuk meg, nem mindenki tud egy vérvörös koktélruhát viselni. Ebben a szezonban azonban már nem csak a "kis piros ruha" kerül terítékre, hanem jöhet minden, ami lángol. Akár a teljes szetted is lehet piros, tetőtől-talpig, de ebben az esetben mindenképpen ügyelj arra, hogy csak teljesen egyforma árnyalatú darabokat válassz, mert különben teljesen más hatást érsz el, mint amit szeretnél. 


9. Táska
12. Rúzs

Szóval a piros idén ősszel és télen nagyon fog menni, ami szerintem jó, hiszen télen mindenkinek annyira beszürkül az öltözködése. Vidám lesz egy-egy piros színfoltot felfedezni az utcán a szokásos fekete, szürke esetleg barna kabátok mellett. Persze mondom én mindezt úgy, hogy jóformán nagyon nyáron sem hordok ezeken a színeken kívül mást. Na de majd most a pirossal kivételt teszek! :D 


3. Tollak

Szerintem nagyon sokunknak volt egy olyan korszaka, amikor imádott mindent, amit tollak díszítettek. Nekem legalábbis biztosan. A tollas laptáskától elkezdve amit persze soha az életben nem használtam, de ha akkor nem veszem meg, meg is őrültem volna, a szoknyán keresztül a fülbevalón át, mindenem volt ami tollas. Persze nem ezek a lány kis pihe tollak, hanem kócsagtollak, vagy galamb tollak, vagy isten tudja milyen madárnak a tollazata, ami így visszagondolva elég gagyin nézett ki, de hát akkor az volt a menő... Idén viszont a sokkal lágyabb, és sokkal igényesebb kistesója köszön be, amit szerintem megint előszeretettel fogok viselni. 


Teljesen biztos vagyok benne, hogy ez megint egy nagyon megosztó trend amúgy. Mert amíg egy piros felsőt bárki szívesen felvesz addig nem vagyok biztos benne, hogy túl sokan akarnak például egy ilyen tollpamaccsal díszített papucsban villogni. Hiszen már a Rihanna által a Pumának tervezett szőrös papucs is hatalmas felháborodás tárgya állandó jelleggel a Glamour-onlinenon és egyéb más magyar hmm divatmagazin netes felületén. Mellesleg nekem az egyik kedvenc cipőm pontosan ez a papucs, mert mondhat akárki akármit, főleg úgy, hogy soha még csak fel sem próbálta, mert milyen undorító már bleee, eszméletlenül kényelmes, és igen, én még az utcára is hordom, akár milyen megbotránkoztató is. Ez is egy tipikusan olyan trend, amivel azért vigyázni kell. Mert amíg egy tollas fülbevaló, vagy papucs jópofa, nem biztos, hogy az egész szettemet erre a témára szeretném felépíteni, hogy a végén úgy nézzek ki, mint egy kakadu. Szóval csak csínján bánjunk a tollakkal, és nem lesz semmi gond! 


4. Vintage virágok

A virágok uralma már nagyon régóta tart a divatvilágban. Szinte nem múlik el úgy szezon, hogy valamilyen formában ugyan megújulva, de vissza ne térnének a bájos, nőies minták a kifutókon. Egy virágos ruhával soha nem lehet mellélőni. Mondhatni örök darab. Míg a nyáron a vidám, bohókás, színes virágokat hordtuk előszeretettel, a télre a borúsabb társai köszöntenek be. Hideg színek, könnyed anyagok, ez fogja jellemezni az őszi-téli virágainkat. 


3. Top
7. Táska

Ezt a trendet akkor tudod igazán "kiamxolni" idén, ha egy földig érő, lehetőleg sálgalléros ruhát szerzel be, ami természetesen valami könnyed anyagból, mondjuk muszlinból készült, és sötét virágminta van rajta. Garantáltan te leszel ezzel az összeállítással a legmenőbb a társaságból! 


5. Széles övek

Már a nyár elején elkezdték hódításukat a fűző szerű övek, az őszi szezonra viszont a csatos társuk kerül a porondra. Nem is volt még olyan régen, mikor vagy 15 ilyen öv lapult meg a szekrényemben, mindenhez ezeket hordtam, aztán az őrület szépen lassan lecsengett, de én voltam olyan okos, hogy egy kivételével egy ilyen övet sem dobtam ki. Így most nem kell újra beszereznem őket minden színben méretben és formában, hiszen sajnos már olyan öreg vagyok, hogy ismétli magát a divat. Ami tinikoromban menő volt, most 10 évvel később megint menő lett. A vastag öveket hordhatod ruhához, kabáton kívülre, egy pólóra ráhúzva, mindegy, a lényeg, hogy vastag legyen. 


3. Barna

Szerintem akkor mutat a legjobban, ha egy ruhára vagy kabátra húzza rá kívülről az ember. De nagyon jól tud működni ősszel egy ponchóra rákötve is, mikor még annyira nincs hideg, de már pulcsi nélkül sem lehet eljönni otthonról. Nagyon jól tud még mutatni akkor is, ha a ruháddal megegyező színben keresel egy jó vastag övet. A legjobb pedig az benne, hogy egy teljesen átlagos összeállítást, például egy pólóruhát is annyira fel tud dobni, hogy akár még bulizni is elmehetünk benne. 


Szóval ez lenne a szerintem öt legfontosabb trend, amit most egy csokorba gyűjtöttem nektek az őszre. Remélem tetszett ez a bejegyzés, és tudtam segíteni! Ha tetszett, kérlek iratkozz fel a blogomra, valamint nyugodtan kövess be a Facebookon, az Instagramon és Snapchaten (lilla.samson) is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése