2017. augusztus 9., szerda

Július-Agusztusi wishlist

Mivel kis túlzással az InStyle lassacskán már csak negyed évente jelenik meg, ezért most egy július-augusztusi összevont kívánságlistával jöttem. Igen, tudom, hogy a júliusnak sajnos  már búcsút is intettünk, de egyszerűen eddig szinte folyton úton voltam, és nem volt időm átböngészni az újságot. Lehet, ha ezt nézzük jobb is, hogy most már szinte állandóan kéthavi lapot kapunk...

Mivel azért még mindig ezerrel tombol a nyár, és remélem, hogy szeptemberben megint csodás Vénasszonyok nyara vár ránk, ezért nyugodt szívvel tettem fel ezt a csodás nyári ruhát a listámra. Bár a sárga szín nem igazán az én színem, de ez a csíkos kis ruci azonnal rabul ejtette a szívemet. Szerintem annyira vidám és nyári, hogy már látom is magam benne, ahogy Korfun ebben sétálgatok a tengerparton! Amúgy ezt a darabot egyből le is csekkoltam a Bershka honlapján, és nagy örömömre a leárazott termékek között bukkantam rá, így 8000 forint helyett 2000-ért sikerült is beszereznem, ami azért szerintem sokkal jobban megéri. Tegnap már meg is jött, így holnap szerintem fel is avatom. Nagyon elégedett vagyok vele, mert bár az újságban amúgy citromsárgának tűnt a színe, hál istennek inkább egy ilyen nagyon halvány, inkább arany árnyalatú sárga, ami számomra sokkal jobban kombinálható, és annyira nem is áll borzasztóan mint egy citromsárga. Ebben az esetben örültem nagyon, hogy az InStyle képeken az esetek 90%-ban élénkebbek a színek, mint végül a valódi termék!

A chokereket idén nyáron a hatalmas karika fülbevalók hivatottak felváltani, bár itthon még nem annyira érzékelhető a nagy hoop earring láz, azért külföldi divatbloggerek már mind lecserélték a nyakörv-nyakláncot a hatalmas karikafülbevalókra. Amúgy szerintem ez egy olyan trend, amit a már említett nyakláncokkal ellentétben sajnos nem tud mindenki viselni. A múltkor néztem az egyik külföldi vlogger talán Zoella videóját, már nem emlékszem pontosan, és valami borzalmasan állt neki a karika fülbevaló. Nekem sem a legjobb amúgy, de ennek ellenére beszereztem ez a darabot, mert nagyon megtetszett. Nem túl nagy, nem túl nehéz, mint a legtöbb ilyen fülbevaló, szóval látok rá esélyt, hogy egy-két óránál esetleg többet is kibírjak benne. Amúgy én mindig is inkább egy feltűnő fülbevaló mellett tettem le a voksomat, mint egy choker vagy bármilyen más nyaklánc mellett, szóval ez a trend ilyen szempontból tökéletesen kedvez nekem. Pár évvel ez előtt nyáron beszereztem egy olyan igazi hatalmas nagy "R'n'b"-s aranyozott karika fülbevalót, hát az valami szerelem volt első látásra, viszont egyszerűen annyira nehéz, hogy pár óránál tovább sajnos tényleg lehetetlenség meghordani, mert annyira elkezd fájni... Remélem ezzel nagyobb szerencsém lesz...

Engem idén nyáron ez a pizsama-hatású-dolgokat-viseljünk-bátran-az-utcára-trend kilóra megvett. Ez megint egy nagyon megosztó dolog tud lenni szerintem, a legtöbb ember nem szívesen vesz fel az utcára olyan darabokat amik úgy néznek ki mint egy hálóruha, de szerintem baromi menő. Ez a short bár eredetileg  trópusi mintás, de azt nem találtam meg a neten nagyon megtetszett. Iszonyatosan kényelmes, és könnyű viselet ezeken a forró nyári napokon, és ugyan úgy megállja a helyét egy laza Balaton-parti séta alkalmával, mint ha valami csinosabb/kiöltözősebb program van betervezve az embernek, minden csak annak a kérdése, hogy mivel is párosítjuk ezt a nem hétköznapi darabot. Bár 7000 forintot azért "kicsit" sokallok egy ilyen nadrágért, de megsúgom, mára már ez is a leárazott termékek között van, és 2000 forintért lehet beszerezni, ami azért sokkal barátságosabban hangzik, mint a 7000...

Axente Gréti egyszerűen olyan gyönyörű ezen a képen, hogy muszáj volt beleszerkesztenem. Ez a csíkos Zara ruha annyira vagány! Megmondom őszintén utána kellett néznem, hogy a modell a neten most akkor hogyan is viseli ezt a ruhát, mert annyira rajta a kötő, meg a mindenféle madzag, hogy először nem tudtam felvenni igen, már beszereztem, és nem bántam meg!. Nagyon szeretem az olyan ruhákat, amikben van egy kis "csavar. Szerintem ez a ruha kifejezetten unalmas lenne, ha csak egy sima félvállas darab lenne, de ezzel a rafinált megoldással nagyon vagány szetteket lehet vele összeállítani. Amúgy a mai napig nem tudom eldönteni, hogy sötéték/fehér vagy fekete/fehér a ruha színe, de inkább kéknek mondanám szerintem. Nagy bónusz még, hogy pont a bal ujja van meghagyva, ami nekem azért jó, mert tavaly a biciklis esésem következtében a bal vállam sérült meg, és egy elég nagy felület új bőr van rajta, amit annyira nem szeretek kitenni a tűző napnak, és ez a ruha pont ott takarja el. Külön öröm, hogy mire összeállítottam a kívánságlistámat, már ez a ruha is le volt árazva, így 8000 forint helyett ezt is 2000-ért szerezhettem be, ami azért sokkal jobban hangzik!

Bár ez a palazzo nadrág is vagány, eredetileg nem őt néztem ki, de sajnos az a darab már sem a boltokban, sem online nem fellelhető, így ő került be a kívánságlistámba. Ez a nadrág is egy  olyan darab, mint a rövidnaci, elég pizsama-szerű hatást kelt, így szerelem volt első látásra. Palazzo nadrágot viszont tényleg nem hordhat sajnos akár ki, hiszen mivel a nadrág nagyon hosszú, ezért a magas, hosszú lábú lányok tudják igazán bátran viselni. Az ilyen nadrágok nyáron is kellemes viseletek tudnak lenni, hiszen nagyon könnyű, lehelet vékony anyagból készültek, ami nem olvad rá az emberre a negyven fokban sem, este pedig kész főnyeremény, hiszen azért éjszaka még a legnagyobb kánikulában is lehűl valamennyire a levegő. Ezt a szettet így ahogy megszerkesztettem képes lennék elfogadni, szerintem annyira menő ezzel a babakék magassarkúval, és a bohém felsővel. Ha nektek is tetszenek a palazzo nadrágok, és szeretnétek beszerezni egyet, én azt javaslom, mindenképp magassarkúval vegyétek fel, még ha magasabbak is vagytok, mert iszonyatosan megnyújtja így a lábakat, ami nagyon szexi! Egy lapos cipővel kicsit slampos hatást kelthet! 

Nektek melyik darab tetszik a legjobban a felsoroltak közül? Remélem tetszett a bejegyzés! Legyen csodás hetetek! Kérlek iratkozzatok fel a blogomra, és kövessetek be a többi közösségi médiás felületemen is, ha van kedvetek: Facebook, Instagram, Snapchat (lilla.samson)! Ja igen, és amíg el nem felejtem, ezt értem R'n'B-s fülbevaló alatt. Volt egy időszak, mikor minden ilyen klipben ilyen fülbevalót hordtak a csajok, vagy nem? Nekem baromira tetszik minden esetre :D 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése